woensdag 30 mei 2018

Avontuur - Adventure

Vandaag storten wij ons in het avontuur of dit nu per bootje is of in de lucht, geniet gewoon van een fantastisch avontuur en ga met ons mee langzaam richting het spannend moment van de nieuwe catalogus die nu over een paar nachtjes voor iedereen ook digitaal te bekijken is. Ik toon jullie vandaag een eenvoudig kaartje met een setje uit de vorige catalogus namelijk Lift me up dus de kleine luchtballon en de bootjes en het water komen uit de nieuwe set Lilypad Lake waar ook weer stansen bij te verkrijgen zijn. De bootjes heb ik met de markers een kleurtje gegeven.
Today we go on adventure with a ship or with a balloon, just enjoy this wonderful adventure of getting to see the newest catalogue digital. Today I show you a simple card made with a set from a previous catalogue Lift me up which is the little balloon, and the water and ships are from the set Lilypad lake which is very cute and which I will use more in the future to create different style of cards, just be patient. For the ships I used the markers.

3 opmerkingen:

Marfien zei

leuke combinatie van de verschillende sets, voor jouw wel mooi dat er weer iets met de zee en bootjes in de nieuwe catalogus staat, de octopus en de visnetjes kunnen er ook mooi bij

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Caroline!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe catalogus!
groetjes
Nancy

SylS creaties zei

Mooie kaart, leuk ook met die luchtballon erbij!
groetjes,
Syl