donderdag 15 november 2018

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 46)

Nog een donderdag gevuld met kerstkaartjes, deze keer heb ik natuurlijk weer de tijdelijke set Snow is glinstering gebruikt, het is zo leuk om hiermee te werken en je kan het zo eenvoudig houden. Ik heb gewoon de dubbel gevouwen kaartjes van Stampin' Up! gebruikt en heb hierop een stukje gekleurd cardstock in dezelfde kleur als mijn gestempelde boom geplaatst. Ik vind ze heel elegant en mooi en op de beurs onlangs kreeg ik heel mooie feedback, iedereen vond ze door hun eenvoud heel erg mooi.

Again Thursday, so again Christmas time. I used the double folded cards from Stampin' Up! and used some colored cardstock which corresponded with the color of the ink I wanted to use for the tree I stamped. I love all of them and on the fair they told me because of the simplicity everybody loved them.

10 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige stempelkaartjes heb je gemaakt Caroline! dat doe ik je niet na hoor!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

Schitterende set kerstkaartjes heb je gemaakt leuk in die verschillende kleurtjes!!

Bedankt voor je deelname bij 52WTC
Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

gerrie zei

Mooie en rustige kerstkaarten, ik ben ook fan van SU.Jaren geleden had
ik een soortgelijke kerstboom van SU, maar helaas verkocht, dom hé.
Groetjes, Gerrie.

Enny zei

Wat een prachtige set kerstkaarten, heel mooie kleuren ! Groetjes, Enny

marian zei

Heel mooi hoor deze kerstkaarten.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Supermooie kaarten, hele mooie stempel!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

ze zijn prachtig, in alle kleuren!
Fijne avond!
Nancy DT52WTC

Diny zei

Hele leuke kaartjes Caroline!
Groetjes Diny

Rosina zei

4 prachtige kerstkaartjes Caroline ...
zo mooi die gestempelde kerstbomen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
grtjs, martina DT 52 WTC
x