zaterdag 17 november 2018

Verhuizen - Moving

Stel je wilt verhuizen of wilt iemand een leuke kaart sturen die verhuisd is, dan is deze leuke bundel Pop on by wel heel erg mooi. Mijn upline Lida stuurde mij deze bundel toe om te proberen. Is het moeilijk om te maken? Nee. Heb je wat geduld nodig? Ja, een beetje wel want natuurlijk het binnenste gedeelte is een beetje vouwen en nadenken hoe je het huis wilt aankleden, maar wow wat ben ik tevreden over het resultaat. Ik vind het een heel leuke set en weet zeker dat ik hier meer voorbeelden mee zal maken. De stempel van het huis is kleiner dan de stans, dus je hebt in principe twee type huizen om op een of meerdere kaarten te verwerken. Ik heb het ene huis voor de voorkant gebruikt, heb daarbij ook de Sheltering tree gebruikt zodat ik wat leuke herfstbomen in de tuin kon zetten. Binnenin heb ik dan het andere pop up huis gebouwd en heb ik het heel eenvoudig gehouden en nog voldoende wit zodat er nog leuke toepasselijke teksten bij kunnen.
Recently my upline Lida send me the bundle Pop on by to try to make a card. I love the bundle, Is it difficult? No. Do you need patience? Yes a bit to build up the pop up house, but it is so cute when you open the card. The stamp of the house is smaller, so you have two houses in one bundle. I used the stamp on the front of the card and the Sheltering tree to build an autumn scene on the front. And inside I used the pop up house which I kept relatively simple with a lot of white space so one could add the appropriate text later on. I am sure I will make more of such cards with different scenes.

Geen opmerkingen: