woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartenteam roest en creme - Color card team rust and vanilla

Deze maand is de uitdaging van Martina's kaartjes roest en creme, pfff weer even diep graven. Ik had net de mooie postzegelstans binnen en natuurlijk de fluffiest friends lagen binnen handbereik. Dus ik heb ze met met copper clay gestempeld in de vakjes. Even de randen nog wat aangezet met die kleur zodat het een beetje een oude tint kreeg. Misschien niet zo duidelijk deze roestigheid, maar ik vind het toch wel geslaagd. Bij het onderste kaartje, had ik een ietsje andere tint bruin nog aan mijn blending brush zitten, dus dat is wat subtieler.


This months challenge is rust and vanilla. Pff I had to think deeply. But I received a nice die, and the fluffiest friends were still on my table so I thought I stamp them in the boxes with copper clay and add a bit of that ink at the borders too with my blending brushes. I love how it turned out. The second card is a bit different and there the brown is a bit different as my blending brush had some other brown on it still. I like both.

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is cute Caroline!!

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met leuke stempels!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Het zijn twee leuke kaartjes geworden Caroline!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

leuke kaarten Caroline!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Dat zijn twee mooie kaartjes met deze postzegel stans! Leuk gedaan met die leuke stempels! Groetjes Marijke

!neke zei

Heel leuk !!!!!!
Mooie stans !
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Caroline,
Geslaagde kaartjes zijn het geworden.
Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een leuke kaarten. Supermooi
Liefs Chantal

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ja, deze stans is gaaf net als je 2 super mooie kaarten die je ermee hebt gemaakt.
Liefs Yvon Doensen

Colien zei

Heel mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
Gave stans en grappige stempels.
grtz Colien

Nelleke zei

Leuke kaarten zijn het geworden. Mooie kleuren bij elkaar. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

het was inderdaad niet makkelijk, maar het is je gelukt ! geslaagde kaartjes zijn het zo
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een leuke stempelkaarten in deze kleurencombi.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Erg leuke kaartjes, Caroline! Mooi met die diertjes in de postzegelstructuur!
Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Heel leuk deze twee kaartjes. Tof met de postzegelvakjes. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes