donderdag 28 maart 2024

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 13)

Deze keer een heel speciale kaart die ik zag bij mijn vriendin Sigrids Stempelstudio. Op het eerste zicht een gecompliceerde kaart, echter dat is het niet, alleen nauwkeurig vouwen en kleven is de boodschap. Ik heb even bij mijn DSP gekeken en kwam op dit mooie kerstpapier uit en gewoon op elk vlakje dan een tekst en iedere keer dat de ontvanger het verder open draait, verschijnt het volgende vlakje met de volgende tekst.
This time a card which I saw at Sigrid Stempelstudio. First I thought it is very difficult, but you only need to score very carefully, and glue the pieces very good. I took this beautiful DSP and some texted, and each time the receiver turns the next piece an extra text is showing. I love how it turned out. I am sure I will make more.
 

5 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !!!!
groeten Ineke

joke zei

Schitterend kaartje en wat leuk gedaan zo met de teksten.
Groetjes Joke

GerJanneke zei

Hoi Caroline,
wat een mooie kaart. Leuk model en fijn dat je even reageerde. Het lukt sommige mensen niet om te reageren, dus ik dacht: ik vraag het even. Sterkte met de drukte!

Femmy zei

Prachtige kaart, leuk model, groetjes Femmy

Nancy zei

Hey Caroline,
Die heb je mooi gemaakt!
Liefs,
Nancy