vrijdag 8 maart 2024

Prulleke Case challenge

Deze week was er weer de Prulleke (Leonie) case challenge, een voorbeeld uit de catalogus pasen. Tja ik had al zoveel shadow boxen gemaakt, dat ik dacht, ik heb er hier genoeg, maar er kan wel nog een doosje bij dat ook als basis een shadow box is en daarin dan vijf kaartjes met harten, in de zoetige kleurtjes zoals op het voorbeeld. En vermits ik ook een grotere box had gemaakt, heb ik daar gelijk een paasdoosje met eitjes mee gemaakt. Deze gaan allemaal mee naar Hengstdijk op 23 maart.
This week we had the case challenge of Prulleke (Leonie). She took a project from the mini catalogue. I saw the shadow box and as I have already so many, I thought I make a box to put things in, but base is a shadowbox, with a lid. And inside I put five cards with hearts in the nice pink colors like the example. And as I had made a bigger box already I put some Easter eggs in it and made an easter box out of it. Those items will go with me to a craft market at 23 March.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt ! mooi resultaat
grtjs,martina