maandag 8 april 2024

Uitdaging Casing - Challenge Casing (Prulleke)

Deze keer was de uitdaging er eentje van casing van een kaart uit een catalogus. Pfff moeilijk dacht ik eerst maar toen bedacht ik dat ik de kaartjes nog had liggen, als ik die eens zou inkleuren en dan een spreuken er bovenop dan kon ik gelijk mijn stapel kaartjes voor te versturen aanvullen. Zo gedacht zo gedaan. Zie hier de resultaten. Moet eindelijk eens alles gebruiken en afwerken wat hier ligt te slingeren.


 Last week we had the challenge of casing a card from the catalogue. Not an easy one for me but then I realized I had those cards too and still laying and waiting to be used. So I colored them in different colors, put a text on it and added some ribbon and I have a whole bunch of cards to send to people. I really should use up and finish up cards which are laying around.

Geen opmerkingen: