zondag 25 mei 2014

Chevron

Deze keer wil ik jullie een kaart presenteren waar ik de chevron punch voor heb gebruikt. Het was gewoon willekeurig spelen met de pons op de rand van de kaart, wat het zou worden, dat wist ik nog niet toen ik begon. Langzaam kwam dan het idee om er een leuk stukje design papier achter de stoppen en dit ook achter het witte stuk te kleven waar ik eerst twee bloemen op heb gestempeld met een ouder SU set. Vermits he witte vlak iets te groot was, gekozen om nog een lijntje met de marker te plaatsen en onderaan nog een leuke bloem te kleven. De onderste bloem is gemaakt met de klei van SU. Eens een ander kaartje dan mijn normale stijl, benieuwd of jullie het ook leuk vinden.
This time I want to present you all a card I made with the chevron punch. I just started punching on the border and did not know what type of card it would be. I then started playing with some design paper and an older SU stamp set from my friend. As the white was too bright, I added a line with the marker and put a flower on it too, that flower is made with the simply pressed clay. A totally different type of card and curious what you will think about it.

Geen opmerkingen: