woensdag 14 mei 2014

Popup kaart zee thema - Popup card sea theme

De popup kaarten zijn een hit binnen de hobbywereld en je ziet ze steeds weer met diverse thema's. Deze keer heb ik gekozen voor een zee thema met een tikkeltje romantiek zodat het ook voor een huwelijk gebruikt kan worden. Ik heb gewerkt in kraft en donker bruin en de figuurtjes uit een glimmend papier gestanst en voorzien van wat distress inkt van Tim Holtz. De zeemeeuwen vliegen hoog in de lucht op een achtergrond die ik emboste met wat wolkjes. De andere vlakken zijn met bolletjes geëmbost en links en rechts staat een zwaan, teken van liefde. En vermits het koppel vaart, leek me een schip in het midden en een anker ideaal. Hopelijk kunnen zij met dit bootje hun geluk dan tegemoet varen. Voor deze kaart heb ik het cardstock van SU en de stempel Hardwood hgebruikt, de twee embossing mallen namelijk de wolken en de stippeltjes zijn ook van SU.
 
Hieronder nog wat detailfoto's.

Popup cards are really hot in the crafting world. And I love them too and always try to make a different one. This time I took a sea theme. I worked in brown colours and used a lot of dies. With left and right swans as symbole of love. Ant the sea birds are high in the sky and the background is embossed with clouds. The other bird is sitting on some wood and the anchor was needed too. I hope this is a good wedding card for a couple who is always on a boat and that this card may bring them happiness in the future.

Geen opmerkingen: