zaterdag 17 mei 2014

Verjaardag - Birthday

Deze keer geen kaarten of creaties van mezelf, maar leuke dingen die ik reeds voor mijn verjaardag heb ontvangen en die gerelateerd zijn aan Stampin'Up!. Mijn upline Lida Goossen stuurde mij een prachtige kolibri hanger vermits zij weet dat ik gek ben op dit vogeltje sinds ik het in Canada voor het eerst zag. Zij had natuurlijk een leuk labeltje gemaakt, met een prachtige tekst en de kaart was voorzien van de grappige kleine bijtjes van SU. Benieuwd of er nog meer SU kaarten binnen zullen komen. 
En dan hier de kaart van een vaste workshop deelneemster Corrie, heel mooi uitgewerkt met de vlinders en de bloemen van SU.
Dit  doosje van Matty is natuurlijk heel bijzonder, de inhoud ken ik vandaag nog niet, maar het doosje is in elk geval al schitterend uitgewerkt met de Flowering Flourished set. Haar kaart kwam alvast met de post en is een prachtige langwerpige pop up kaart met natuurlijk een paar kolibris die een waslijntje met vlaggetjes vasthouden.
Ook Mieke stuurde een prachtige kaart gemaakt met een mooie achtergrond stempel en een paar bloemen die zij eerst bestempeld had met wat takjes, heel apart.
Judith ging aan de slag met haar scan 'n cut machine en maakte een prachtige kolibri kaart met een mooie bloemenrand. Het papier is van SU.
Ook Thea stuurde een mooie SU kaart met de Gingham rand en vele kleine petite petals bloemetjes in vrolijke kleuren.


Today no cards of myself, but some things related to Stampin'Up! which I received as it is my birthday today. The hummingbird pendant is from my upline Lida, she knows I adore them since I first saw them in Canada. She made a card with little bees too and a little label which a fabulous text. My friend Matty made a very nice box, I have no idea of the content yet but the box is beautifully done with the flowering flourished set. Her pop up card came with the post and of course has some hummingbirds. My friend Judith also made a hummingbird card with a very nice flower border she used her scan 'n cut machine. Thea made a very colourful card with the gingham border and the petite petals and Mieke chose the flowershop punch and added some leaves on the flowers itself and a nice background stamp with text for her card.

Geen opmerkingen: