zondag 15 maart 2015

Origineel en kleiner - original and smaller

Deze keer laat ik jullie twee varianten zien van zelfsluitende doosjes. Deze keer heb ik ook een smallere versie gemaakt. Voor de smallere heb ik gewerkt met de leuke stempel Bumblebee die ik met de blender pen heb ingekleurd. Ik heb geen idee hoe het komt, maar het zal de lente wel zijn, ik heb nog nooit zoveel doosjes gemaakt, vroeger alleen maar kaartjes. Een heel goede beschrijving van de grootste vind je bij Tuppence Coloured. Voor de eenvoud voeg ik nog een mooi schema bij. Diana Chilton maakte een schets van de kleinere variant. Benieuwd welke jullie maken. 

This time I show you two self closing boxes, a bigger and a smaller one. For the smaller one I used also the cute stamp Bumblebee which I coloured with the blender pen. I do not know what happened with me, I suppose spring is in the air, as I was never so in building boxes, more in making cards. For the bigger one, have a look at Tuppence Coloured, she made a very good description. The two diagrams help you further I hope.

Geen opmerkingen: