woensdag 11 maart 2015

Vissenlijst - Fish frame

Ik blijf nog even bij het zeethema. Deze keer heb ik met de overschot aan schelpen, die ik nog had van de popup kaart, heb ik een leuke vissenlijst gemaakt, min of meer als een soort van mini aquarium. Ik heb de zee lichtjes gesponst, vervolgens met lost lagoon het zeewier gestempeld en een paar vissen in real red erbij. Een van de vissen heb ik met dimensionals verhoogd opgekleefd. Daar de lijst een mooie passe partout had, heb ik voorop deze de schelpen en krab geplaatst, deze zijn in chocolate chips en tangerine tango gestempeld.
I stay with the sea theme. This time I took my leftovers from the shells from the popup card and made a frame of it. I first sponged the sea and then with lost lagoon stamped the kelp and the fishes in real red. One of them I used dimensionals for so it gets the 3D effect. And as it is a 3D frame I could put the shells and crab in front of the frame so it really looks like an aquarium. I used chocolate chips and tangerine tango for those elements.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je blijft me jaloers maken met al het moois. Ik vindt het echt een kunstwerk.