maandag 30 maart 2015

Resultaten Workshop Waterlandkerkje

Zaterdag weer een heel gezellige workshop gehouden, deze keer bij mijn downline Marianne in Waterlandkerkje. Er waren wel een paar afmeldingen, doch wij hadden nog steeds een mooi groepje en de gezelligheid was er niet minder om. Zij bekeken eerst even de voorbeelden, bij een bakje koffie of thee en een lekkere tompoes gingen ze lekker ervoor zitten en luisterden naar de uitleg over Stampin'Up! Daarna werd er gekozen voor het type doosje en de kleur cardstock. Terwijl ik de ene groep al uitleg gaf over de afmetingen, haalden mijn downlines alle stempels uit de koffer en plaatsten die overzichtelijk op de grote zetel zodat het makkelijker (of toch moeilijker) was om te kiezen. Iedereen ging zelfstandig kiezen welke richting zij uitwilden. Zij vroegen wel eens wat hulp of raad doch het meeste beslisten zij allemaal zelf. Mijn downlines leerden heel goed met de stamp-a-ma-jig werken en gebruikten daarvoor de Stippled blossom stempelset. Jorien die ook al meer met de producten heeft gewerkt, gaf ik nog wat extra technieken mee zodat haar hartendoosje en kaartje een extra dimensie kregen. De dames hebben mij allemaal verrast, ik had voldoende voorbeelden mee, doch er werd niet nagemaakt, er ontstonden heel verrassende resultaten. Een middag om met plezier naar terug te kijken en ik weet zeker dat er weer meerdere aangestoken zijn door het SU virus. Hieronder de resultaten en een paar sfeerbeelden.

1 opmerking:

Sarah zei

Dat ziet er gezellig uit ! En mooie werkjes !
Bedankt om me ook te volgen . Liefs ☆ Sarah ☆