vrijdag 24 juli 2015

Kleine dankkaartjes - small thank you cards

Onlangs heb ik de mini envelopjes van SU besteld, hierin passen kleine kaartjes van 3 bij 3 inch. Een leuke uitdaging om hier iets leuks mee te maken dus voor mij. Ik koos voor de Sheltering tree die ik met bermuda bay van de nodige kleur voorzag. Het werden mini dankkaartjes. Op het envelopje nog even de bloem van Perpetual Birthday Calendar plaatsen in dezelfde kleur en zo kan ik klanten even verrassen met een klein dankkaartje voor hun bestelling.
Recently I ordered the mini envelops from SU, little cards from 3 by 3 inch fit in it. A nice challenge to make something that small and I chose for the Sheltering tree with the bermuday bay als colour and the cards turned out to be little thank you cards. On the envelop I put the flower from the Perpetual Birthday calendar in the same colour and I am sure I can surprise my customers with this card as thank you for their order.

Geen opmerkingen: