zaterdag 22 augustus 2015

Best kid ever

Nog niet zolang geleden was het set Boys will be boys in de weekly deals, deze stonden al langer op mijn verlanglijstje, dus ik heb ze toen aangeschaft. Alleen waren zij nog steeds aan het wachten op inspiratie. Die kwam slechts langzaam op gang. Ik koos ervoor om te spelen met laagjes, zoals je min of meer met een triple kaart doet. En ik hield het eenvoudig qua kleur, alleen bij het labeltje koos ik ervoor om nog een rood accentje erbij te doen. De pons die ik daarvoor gebruikte: washi tape punch.
A while ago in the weekly deals we could buy the Boys will be boys set and as it was already on my wish list, I decided to buy it. But the inspiration was not coming. But playing with layers I got the idea to do this with the little parachute in this set. I kept the colours very simple only added some red to the sentiment which I punched with the washi tape punch.

Geen opmerkingen: