zondag 16 augustus 2015

Vier seizoenen - four seasons

Ja hoor, vandaag nog eens een kamerscherm kaartje. Deze keer past het kaartje in een gewone rechthoekige envelop en ik koos voor het stempel set Happy scenes. Normaal gezien enkel voor kerst en herfst maar wie belet ons om hier een vier seizoenenkaart van te maken. Ik heb in de eerste versie gebruik gemaakt van de blender pen om mijn boompjes te kleuren en in de tweede versie gebruikte ik de kleine bloemetjes van Sheltering tree. Natuurlijk op het wintertafereeltje heb ik wat glitter gedaan zodat het echt sneeuw lijkt, daarvoor gebruikte ik de nieuwste lijm van SU met een heel fijne punt, ik vind het heerlijk om mee te werken. Te bestellen vanaf 1 september.
Yes, I made again some screen cards. This time the card fits in a normal rectangular envelop. I chose the set Happy scenes. Normally for Christmas and Autumn but I made a four seasons card out of it. In the first version I used the blender pen to colour the trees and in the second version I used the little flowers from the Sheltering tree. Of course I added some glitter on the winter scene so it really looks like snow. I used the newest glue from SU which has a very fine tipp. I love to work with it. 

Geen opmerkingen: