maandag 10 augustus 2015

Season greetings

Ja, ik weet het, het weekend was zonnig net zoals de afgelopen week. Eigenlijk nog geen weer om aan kerst te denken. Ik had ook geen zin om aan kerst of aan hobby te denken, heel de week had ik andere bezigheden, geen stukje papier tenzij een goed boek kwam in mijn handen. Toen gisteren mijn boek uit was, kreeg ik toch de nodige inspiratie en ging ik even aan de slag met de nieuwste stempelsets en en stansen. Oh wat zijn de spullen mooi. Ik moet nog nadenken over kerstkaarten, maar dit doosje viel mij in de handen en onmiddellijk was een idee geboren. De stansjes werden rondom geplaatst met een blauwe lucht als achtergrond met wat witte stippen voor de sneeuw. En ja waarom niet, nog een besneeuwd landschapje achter de opening en een tekst erop die ik uitstanste met de washi tape pons. Ik ben tevreden met mijn eerste kerstcreatie voor dit jaar. Vanaf 1 september zijn de nieuwste spulletjes te verkrijgen, wie een catalogus wil, kan zich bij mij melden.
Yes I know it was a sunny weekend and the last week was very sunny too. No weather at all for even thinking about Christmas. I did not do that either, I had lots of other things on my mind and no piece of paper came in my hand. But after I finished my book I got some inspiration when I saw a small box. I used the newest dies on it to make a scene around the box and on top I even added a stamped scene. The text is punched out with the washi tape punch, very nice punch. I am happy with my first Christmas creation of this year.

Geen opmerkingen: