donderdag 20 september 2018

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 38)

Vorige week toonde ik jullie een screen kaart met de sets Dashing deer en Puur Natuur, vandaag heb ik hiermee een doosje gemaakt zodat je met de kerst een leuk geschenkje hebt voor iemand. Wat je erin stopt, is aan jullie. Ik heb de sneeuwvlokken op de zijkant met de set Binnen is het warm gestempeld en de kleine vierkantjes rondom heb ik gemaakt met een vierkantje uit de set Stitched shapes, dit geeft het weer net dat beetje meer. Dit projectje zal in de bundle van IDEAS komen in oktober, wil jij deze bundel met beschrijvingen van 20 projecten van 10 demonstratices? Dat kan, laat het dan even weten, ik geef je dan alle details.



Today I show you a little gift box I made with the same stamps as last week the Dashing deer and the Puur Natuur. And the little snowflakes on the side I stamped using the Binnen is het warm set on the little squares I first cut out with the stitched shapes dies. I love them as it gives just that little extra to the squares. This project will be part of the October bundle of IDEAS, where you can find 20 projects from 10 different demos, if you want to have this tutorial bundle, just give me a message and I will give you the details.

6 opmerkingen:

Margo zei

Wat mooi Caroline !
Groetjes
Margo

Annemarie en Merit zei

wat een leuk doosje...wat een mooie mallen heb je gebruikt.
Bedankt voor je deelname bij 52WTC
liefs Annemarie en merit DT52WTC

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Diny

Enny zei

Een prachtig doosje, supermooi versierd ! Groetjes, Enny

!neke zei

Super mooi Caroline !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Mooi doosje, Caroline. En leuk idee zo’n bundel met ideeën.
Groetjes
Jantine