zondag 16 september 2018

Tropische post - Tropical post

Vermits wij vandaag ook weer lekkere temperaturen krijgen, even een paar tropische kaartjes voor jullie, gewoon omdat het kan en omdat ik ze heel fleurig vind. Ik heb deze een tijdje terug gemaakt en meegenomen naar Oostenrijk, eentje ervan is dan ook daar gebleven en het was een reden om een opdracht tot maken van meerdere kaarten te krijgen. Vandaag dus twee kaartjes met de Tropical chic set en de scalloped tag topper punch, een techniek die ik ook al vaker toepaste. De kaarten veschillen slechts minimaal gewoon qua kleurencombi. Ik vind ze beide mooi.
As we get nice temperatures today, I show you some tropical cards, just because I love them. I made them awhile back and took them with me to Austria on holiday and one of them stayed there and it gave me an extra working order on making extra cards. I made the cards with the Tropical chic set and they only differt very slightly just in color combi.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

toffe zomerse kaartjes Caroline!
Nancy