dinsdag 18 september 2018

Tropisch doosjes - tropical box

En omdat de temperaturen deze week nog even tropisch blijven, ook nog even een ander tropisch projectje dat ik maakte als geschenkje voor een aantal kennissen in Oostenrijk. Het viel bijzonder goed in de smaak en de wens voor een workshop in Nederland staat al en een paar doosjes kon ik ook nog eens verkopen in Oostenrijk, altijd leuk. Deze set is terug met de Tropical chic gemaakt en de kaarsjes heb ik natuurlijk ook bewerkt en binnenin het doosje heb ik ook nog eens een paar mini kaartjes geplaatst zodat het geschenkje een dubbel doel had.
 
 
The temperatures stay tropical this week so I show you another tropical project. I made a couple of tropical candle boxes to take with me as little present for friends in Austria. They loved it, I even sold a couple and I have already a question for a workshop on making this. I used the tropical chic set again to make these and I put a couple of mini cards on the bottom of the box too so the gift can be used for different occassions.

Geen opmerkingen: