vrijdag 25 januari 2019

1 sjabloon 4 kaarten - 1 template 4 cards

Vandaag heb ik voor jullie vier Delfts blauwe kaarten, even een andere stijl dan jullie van mij gewend zijn. Ik koos ervoor om met 1 sjabloon vier verschillende kaarten te maken en de nodige technieken te gebruiken, vooral het sponsen komt hier echt aan bod. Ik werkte met weinig kleuren, in hoofdzaak werkte ik met Blueberry Blue. Ik ben zelf ook heel verbaasd over het geheel, natuurlijk hoort bij iedere kaart een passend envelopje dat ik met dezelfde bloem uit de hostess set heb gestempeld. De vlindertjes uit de Vlinderdans heb ik natuurlijk ook terug gebruikt en op een kaart die ook in een andere kleur gekozen voor het contrast.
Today I have for you four Delft blue cards with envelops, a different style as I normally make but I am very satisfied how they turned out. I took one template and made four different cards with it. I used not much colors, mostly Blueberry blue but on one card I added an other color for the butterflies. Hope you like how they turned out.

1 opmerking:

Angelique zei

Prachtige serie in het blauw, mooie bloementak. Mooie labels maakte je voor op je werk, wat een karwei 70 stuks.
lieve groetjes Angelique