woensdag 2 januari 2019

Simplestamping Facebook hop

Vandaag is er een Facebook hop met een aantal demonstratices en vermits niet iedereen Facebook heeft, wil ik ook anderen laten meegenieten hoe ze kunnen leren hoe eenvoudig stempelen kan zijn. Wij hebben gekozen voor het onderwerp eenvoudig stempelen. Ik koos voor een SAB set met de haan Home to Roost. Zoals jullie in de eerste foto kunnen zien heb ik het heel eenvoudig gehouden, twee tinten groen op mini kaartjes. Dat kan je gebruiken bv voor een condoleance kaart. Vervolgens weer op mini kaartjes maar dan de haan ingekleurd met de markers zodat je een kleurrijk geheel krijgt. 
En in de derde foto wil ik laten zien aan iedereen die nog niet zo bekend is met stempelen wat de mogelijkheden zijn nl stempel enkel met de inktpad, vervolgens toon ze hoe je met een marker dan terug het gras in de juiste kleur zet, in het derde stukje zie je dan hoe ik enkel met de markers gewerkt heb en in het vierde stukje zie je hoe ik weer een stapje verder ga nl inkleuren van de paardjes met een potlood en met een sponsje en een inktpad de lucht een beetje sponsen. Op die manier neem je iedereen bij de hand om steeds een stapje verder te gaan.

Today we have a facebook hop with a few demonstrators as I want to share it with all those who do not have facebook, I share it here for you all. Theme was simple stamping and how we could learn new people to stamp. First I took mini cards and I just stamped with two colors of green inkpads which could be used as condoleance cards. I used the Home to roost set from the Sale-a-brations. In the second picture you see the same set again but then colored with markers so you get a colorful card.
In the third picture I want to show new people different steps to enhance your knowledge of stamping. In step one just use inkpads. In step 2 use the inkpads again but add one marker to add the green to the grass. In step 3 I used the markers to take every part in the right color. In the fourth piece I added some color to the horses by coloring them with a pencil and giving the sky a bit of blue with the sponge and an inkpad. The four steps should show everybody how you can learn simple stamping and each time add a bit more.
Vandaag is er een Facebook hop met een aantal demonstratices. Wij hebben gekozen voor het onderwerp eenvoudig stempelen. Ik koos voor een SAB set met de haan. Zoals jullie in de eerste foto kunnen zien heb ik het heel eenvoudig gehouden, twee tinten groen op mini kaartjes. Dat kan je gebruiken bv voor een condoleance kaart. Vervolgens weer op mini kaartjes maar dan de haan ingekleurd met de markers zodat je een kleurrijk geheel krijgt. En in de derde foto wil ik laten zien aan iedereen die nog niet zo bekend is met stempelen wat de mogelijkheden zijn nl stempel enkel met de inktpad, vervolgens toon ze hoe je met een marker dan terug het gras in de juiste kleur zet, in het derde stukje zie je dan hoe ik enkel met de markers gewerkt heb en in het vierde stukje zie je hoe ik weer een stapje verder ga nl inkleuren van de paardjes met een potlood en met een sponsje en een inktpad de lucht een beetje sponsen. Op die manier neem je iedereen bij de hand om steeds een stapje verder te gaan.
#simplestamping#stampinup #stampinupnederland #stempelen#creatiefzijn #stempelenkaniedereen

Geen opmerkingen: