donderdag 3 januari 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 1)

Met de set Stylish Christmas kan je perfect mooi achtergrond papier maken, gewoon kleur op kleur stempelen. Ik gebruike deze keer garden green en ik heb pas later bedacht wat ik met het A4tje zou doen. Het werd uiteindelijk deze leuke box met vier vakjes waar je dus kleine teksten kan inschuiven of thee en dan in het doosje bijvoorbeeld wat bonbons. Bovenop heb ik de bloem gestempeld die ik uitgesneden heb en vervolgens verhoogd heb gekleefd.
The set Stylish stems is ideal for making background paper. You stamp tone on tone I used garden green and when I finished it I decided what to do with the A4. I made a cute box with it where you can put some messages in the four sides of some tea and some sweets in the box. On top I put the flower which I cut out and used dimensionals to put it a bit higher.

5 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een prachtig doosje, en zelfs met 4 vakjes, supermooi gedaan ! Nog mijn beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

Marijke zei

Super mooi doosje! en die bloem is wel erg goed gelukt hoor! Erg mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Prachtig Caroline! Mooi effect met die stempels en feestelijk doosje!
Heel veel goede wensen voor 2019!
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Wat een super leuk doosje !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

ook leuk om zo zelf je dessinpapier te maken voor je doosje!
heel mooi Caroline!
groetjes
Nancy DT52WTC