woensdag 24 april 2019

Theebuidelverpakking - Tea giftbag

Vandaag geef ik een workshop aan een grotere groep creatieve dames in Hengstdijk. Zij zullen aan de slag gaan met de funfold kaarten en ik heb tal van voorbeelden mee voor hen, ik ben nu al nieuwsgierig naar wat zij zullen maken. Een klein geschenkje heb ik natuurlijk voor hen mee, namelijk een zakje thee verpakt in een mooie kleine verpakking die ik onlangs bij Pootles zag en die ik aangepast heb naar onze theezakjes en er zit ook een mooie kleine boodschap in namelijk Begin de dag met een lach. Ik hoop dat er naast het creatieve ook veel gelachen gaat worden vandaag.
Vermits ik ook perzikoranje en fel geel heb gebruikt, kan het toch deels doorgaan voor de KaartenKleurenteam challenge deze maand. Is wel niet op een kaart verwerkt, maar ach het idee telt toch of niet?
Today I will be giving a workshop in Hengstdijk and they will be making a funfold card. I made a lot of examples and of course I made a little gift with a teabag in it. I saw the example at Pootles and I adjusted the measures to our teabags and I added a little message to Begin the day with a smile. I hope that we will not only be creative, but also laugh a lot. Later on I will show what they made.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

superleuke kado-ideetjes!
En volgende maand doe je weer mee met het kleurenkaartenteam hé! Woensdag lees je de kleuren en dan heb je 4 weken de tijd om je KKT-kaartje te maken!
Nancy