zondag 28 april 2019

Tropischer kan niet - More tropical is not possible

Onlangs had ik snel een geschenkje nodig dus ging ik aan de slag en zocht eerst een verpakking op internet die ik natuurlijk bij Pootles vond en de keuze viel al snel op de Tropical chic set om dit verder aan te kleden. En omdat ik het voor mijn schoonzus nog een extra sfeervol tintje wou geven, heb ik er gelijk nog een sfeerlichtje bij gemaakt. Daarna maakte ik de doosjes nog in twee andere tinten zodat ik gelijk een paar voorbeelden heb voor mijn open dag, ja want die komt er ook weer hoor dit jaar, de ideetjes spelen weer al in mijn hoofd, en worden systematisch omgezet in mooie projecten waarmee ik jullie hopelijk kan inspireren.
Recently I needed a gift package for my sister-in-law so I looked at internet and found inspiration at Pootles and made a big box, which I made in different colors later on and of course with the Tropical chic set. And as I wanted to give her something extra I made a little Lightbox too. At least I have some examples now already for my day where I will show the new catalogue, so I will start soon with making more projects to inspire people who come and look at everything. It will be a nice day like the previous years, I am already looking forward to it.

2 opmerkingen:

Sarah zei

Zeer mooi! Heel fris! X

Angelique zei

Prachtige doosjes met de tropische set, net als de kaartjes daarmee.
lieve groetjes Angelique