dinsdag 9 april 2019

Zonnestraaltje - Sunshine

Bloemen geven extra energie in deze maanden, maar ook zonnestralen en het combineren van onze mooie Nederlandse set Voorjaarswensen met de set Artfully Aware leek mij daarbij heel gepast. Het ontstond heel toevallig vermits ik met een zelfgemaakt sjabloon de dames even toonde hoe je kon sponsen en wat het effect was. Vermits dit toen op mijn tafel lag, en een van de deelnemers met de set Artfully Aware werkte, ontsproot bij mij het idee om hier een combinatie van te maken. 's Avonds kreeg mijn man dan deze lieve kaart.
Flowers give you extra energy in Spring but also the sun, so why not combine the beautiful Dutch set with the set Artfully aware. I showed some participants how they could do the sponging with a self made template and as that was on my table and one of the participants worked with the set Artfully aware I thought I could combine this in a simple card. And in the evening I gave it to my husband, we can all surprise our partner on any day of the year.

Geen opmerkingen: