woensdag 26 juni 2019

Kleurenkaartenteam - 6de schakel kobaltblauw en koper

Het kleurenkaartenteam had weer een schitterende opdracht, deze keer kobaltblauw en koper te verwerken op een kaart. Pffff wat was dat moeilijk, ik had immers geen koper in huis, tot ik wat koper embossing poeder vond en van mijn upline stukjes koper papier toegestuurd kreeg. Ik heb deze keer gekozen voor een mannenkaart, een kerstkaart heb ik vorige week gemaakt met koper en blauw, dus scroll ook eens naar oudere blog entries. Ben nu al benieuwd wat het volgende maand wordt, dat zal dan weer koper zijn maar met een andere kleur, dat wordt dus weer moeilijk want ik heb nog steeds geen extra koper papier in huis.
A certain team is putting a challenge each month of combing two colors, for this month we had to combine cobalt blue and copper. Not easy if you have nothing in copper. Luckily my spline send me some copper paper and I found some copper embossing powder so with the set Geared up garage I made a male card. I am now curious what it will be next month, it will be copper and a different color then. So again difficult probably.

17 opmerkingen:

chantal zei

Wat een toffe kaart. Goed gelukt met het embospoeder. t was geen gemakkelijk colbi.
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

leuk idee voor een mannenkaart.
Tip: In winkels als Action en Wibra kan je voor een prikje soms een pakje spiegelkarton vinden. Komt altijd wel eens van pas...
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Heel leuke stoere kaart, Caroline. Bij mij was het ook zoeken naar koper!
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Leuke mannenkaart, velen zullen jaloers zijn op zo'n auto

Femminde zei

Mooi mannenkaartje Caroline!! Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe kleur erbij. Even een weekje wachten.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Leuke mannenkaart in deze KKT kleurtjes! Misschien heb je na een blogrondje weer inspiratie voor de volgende challenge gekregen!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi zo in de KKT-kleuren, helemaal goed om een mannenkaart mee te maken!

Rosina zei

Heel mooi dit mannenkaartje in deze KKT kleurtjes Caroline...en dat was bij mij net zo ...geen koper bij mijn papier voorrraad...Ik heb het opgelost met wax...ben wel benieuwd wat voor kleur en volgende week bij gekozen wordt...

lieve groetjes
Rosina

Diny zei

Wat een leuk kaartje Caroline!
Ik heb mijn koperkleur met Metallic Wax Patina gemaakt.
Groetjes Diny

Ans S. zei

Leuke stoere mannenkaart.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

wat leuk is dit gemaakt !
fijn dat je er weer bij bent,
grtjs,martina
x

Petra-loves-paper zei

Je hebt niet veel koper nodig om een mooi kkt kaartje te maken, leuk gedaan, groetjes Petra

GerJanne zei

Oh gunst, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, dat we dan de volgende keer weer koper moeten gebruiken.
Jij hebt eer een super kaartje van gemaakt!

Nancy zei

Hey Caroline,

Wat een leuke mannenkaart maakte je!
Niet gemakkelijk als je niet het juiste materiaal in huis hebt hé!
Toch weer helemaal in het thema van het KKT!!

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om een blogronde te doen.
wat een tof idee om er een mannenkaart mee te maken, mooi resultaat
fijne dag nog
Els

Sarah zei

Stoere kaart. Tof bedacht!
Ik ben heel laat deze keer met reageren, sorry, gewoon te druk gehad. X

farmerblog zei

Een wat later reactie op het KKT kaartje maar hier ben ik dan toch nog. Wat heb ik je het moeilijk gemaakt hè, om deze kleuren te kiezen. Zelf heb ik oa gilding wat gebruikt. Misschien een tip. Maar je kaart is desondanks superleuke geworden. Groetjes, Nelleke