zondag 23 juni 2019

Sampler 3 Wild about you

Vandaag een derde sampler voor jullie, deze keer gebruikte ik drie verschillende sets met diertjes en ik plaatste hen allemaal op een vakje van 7 bij 7 cm en later kwam ik op het idee om dat op een groot wit blad te kleven en het blad zelf ook even van wat accenten te voorzien. Het was een hele klus om alles in te kleuren met daubers en potloden, maar ik kan je verzekeren het is heel rustgevend en ik ben heel tevreden met het resultaat.
Today I show you my third sampler, this time I used three different sets of animals and I put them all on a square of 7 by 7 cm and later I got the idea to put them on a white paper and make some extra accents on the paper too. I must say it was a lot of coloring with daubers and pencils but I am very pleased with the result. 

Geen opmerkingen: