zaterdag 29 juni 2019

Sampler 6 Vier seizoenen - Four seasons

Toen ik de windmolen met zijn mooie tulpenveld aan het inkleuren was met mijn potloden, dacht ik, dat het leuk zou zijn om hier een vier luik met de vier seizoenen van te maken. Al snel wist ik dat Peaceful place voor de herfst geschikt was, de boom is dan ook met diverse tinten gekleurd. Daarna was het nadenken over zomer en winter en de set Waterfront leende zich daar toe. Sponsen van een sneeuwlandschap en de boompjes erop zetten. En op een of andere groep had ik een mooie kaart met een zonsondergang gezien met deze set dus dat werd mijn zomervariant. En om het niet te kaal te maken, heb ik de man er lekker voor gezet die zit te luieren en te genieten van de zomer, maar hij geniet vermoedelijk ook wel van de andere seizoenen. Ook dit exemplaar zal weer te bewonderen zijn op mijn open dag.
When I was coloring the Windmill and the beautiful tulips I got the idea to make a seasons sampler. For the autumn I knew immediately what to use, the set Peaceful place where I colored the tree in different shades. Then I had to think about winter and summer. But I thought the Waterfront set would be a good one for that. I sponged a hill with snow and added some trees too it. And as I had seen somewhere a sunset with this set I had to try it too, it fits for the summer. I put the man in front of it from the A Good man set, he is really enjoying the summer, but probably also the other seasons. This is my sixth sampler for my catalogue launch.

Geen opmerkingen: