dinsdag 27 juni 2017

Een perfecte dag ... a perfect day (half tri shutter)

Onlangs deed ik even mee aan een Online Stampin Party op Facebook, hoewel niet live, maar aan de hand van de handige beschrijving die ik van hen kreeg. Het is een halve tri shutter kaart. Vermits ik mij even wou verdiepen in het mechanisme, gebruikte ik vooral een soort DSP, en gaf er ook een beetje mijn eigen draai aan. Natuurlijk wou ik weer diverse sets in de picture zetten voor jullie met het oog op mijn open dag waar jullie al dit moois in levende lijve kunnen bewonderen. Ik koos de stempel set Daisy delight voor de fijne bloemetjes, de Bike ride voor de fiets met mandje en boeken erop zelfs (echt dat set heeft heel veel details) en de teksten komen uit de set Bunch of Blossoms. Benieuwd of jullie deze vorm ook leuk vinden, het wordt een workshop in het najaar, dus hou de kalender in de gaten.
Recently I attended an Online Stampin Party on Facebook, not live but with a very good description of them I could make this half tri shutter card. I did not know it and needed to see what it looks like so I kept it to one kind of DSP and then build it up with a lot of stamps. I wanted to make a show case for my open day of course. The little flowers are from the Daisy delight set, the bike is from Bike ride set even with little basket and books (it really has many more details) and the textes are from the Bunch of blossoms set. I am sure I will be holding a class of this in the fall.

Geen opmerkingen: