donderdag 15 juni 2017

Heartland

Vandaag dit kaartje voor jullie allemaal gemaakt met de set Heartland, eenvoud siert en meer hoeft ook niet bij deze set, hoewel het natuurlijk mogelijk is hier kleur aan toe te voegen. De tekst komt uit de set Boeket vol goede wensen, een schitterende Nederlandse set, die ik zeker nog vaker ga gebruiken. Hoe snel ik weer extra kaartjes maak, weet ik nog niet, hangt even af van de oogoperatie vandaag, dus even geduld. Maar wees gerust ik heb er een aantal op voorhand gemaakt, dus de komende dagen zien jullie zeker nog kaartjes verschijnen die ik op mijn blog al kon programmeren op die manier kan ik jullie hopelijk nog steeds verder inspireren en ik zie jullie met veel plezier op mijn open dag op 8 juli.
Today I show you this easy card I made with the Heartland set, just a less is more card, which is very beautiful with this set, but of course you could add colour if you wish. The text comes from the new Dutch set Boeket vol goede wensen, which is really very nice and I will use it more. How soon I can be making cards again is not sure, it all depends on the eye operation which I will be having today, so be patient. But of course I made some cards already and programmed the blog so I can keep inspiring you all even if I am not around. Have a nice time.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Veel succes met je oogoperatie vandaag!
Nancy

Angelique zei

Ik hoop dat je oogoperatie goed verlopen is. Mooie stijlvolle kaart is dit, mooie stempelset. Oh, wat jammer, 8 juli zit ik in Den Haag, is mijn schoonmoeder jarig.
lieve groetjes Angelique