vrijdag 2 juni 2017

Nieuwe catalogus - nieuwe Nederlandse sets.

Goedemorgen allemaal,
Gisteren had ik helaas geen tijd om extra info te plaatsen, alleen even snel voor het werken rechts de nieuwe catalogus geplaatst. Hieronder plaats ik nog even de link naar de nieuwste catalogus en wat een plaatje is het. Heerlijk om door te bladeren, ideaal om inspiratie op te doen en vooral na het ontvangen van de nieuwe spullen ermee te spelen en de meest diverse creaties te maken. Er zijn in het nieuwe boek ook vier nieuwe Nederlandse sets opgenomen, ik voeg hierbij ook de flyers zodat jullie zien wat de teksten zijn. Geen idee waar jullie voorkeur naar uit gaat, ik heb in elk geval de bovenste twee besteld, diegene met de deur had ik al een paar weekjes in mijn bezit. De eerste bestelling is al de deur uit, maar natuurlijk kunnen er nog volgen. Ik wil alleen even opmerken dat ik op 15 juni een oogoperatie moet ondergaan en dus even niks mag, dus ook geen tot weinig pc werk. Mijn man wil ik niet met de bestellingen opzadelen, dus wil jij iets uit deze nieuwe catalogus, geef het dan door voor 8 juni zodat ik op 8 juni nogmaals een bestelling de deur uit kan doen. Alle andere bestelling moeten dan even wachten tot na 25 juni. Heb je vragen, stuur mij gerust een berichtje, in de mate van het mogelijke zal ik jullie antwoorden.
 

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie Nederlandse teksten. Denk dat ik mijn baas best om wat rxtra uren werk vraag, kan ik wat rapper sparen...
Goed dat je al snel geopereerd kan worden, duimen dat alles goed lukt en dat je zicht weer tiptop wordt!

Marfien zei

Mocht je tussendoor iets nodig hebben: je kunt ook bij mij bestellen :-)