woensdag 21 juni 2017

Muzikale watervalkaart - musical waterfall card

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik vorige week maakte in een van mijn lievelingskleuren namelijk soft suède, dat vraagt immers om niet veel, je hoeft dan geen extra kleur meer toe te voegen. Ik koos voor de leuke poesjes van Pretty Kitty. De tekst is een van de nieuwe Nederlandse teksten horend bij een Boeket vol goede wensen. Ik weet zeker dat ik er meer mee zal spelen. En natuurlijk de achtergrond is ook een nieuwe grote muzikale stempel, ja voor de muzikanten onder ons Fuer Elise. 
Today I show you a musical waterfall card I made with the newest big background stamp with the music notes and the Pretty kitty stamp set. I love the kitties and as Soft suede does not ask for more I made a card just in that colour. Hope you like it too.

1 opmerking:

Angelique zei

Mooie waterval kaart, idd een prachtige kleur.
lieve groetjes Angelique