zondag 5 november 2017

Boekkaart Mieke - Bookcard Mieke

Afgelopen vrijdag met een vriendin even aan de slag geweest met een leuk modelletje namelijk een boekkaart. Ik doe immers mee met een swap en moet een dergelijke kaart maken. Die kaart moet natuurlijk eerst nog opgestuurd worden dus kan ik nog niet tonen. Ik kan echter wel vandaag de schitterende zonnebloemkaart van Mieke hier tonen. En wat heeft zij een schitterende kaart gemaakt met prachtige kleuren waardoor de zonnebloemen echt tot leven komen. De binnenzijde bevat een leuke spreuk uit de set Boeket vol goede wensen, ondertussen ook een van mijn lievelingsspreuken. Ze koos voor pumpkin pie en wild wasabi cardstock en inkt. De voorzijde heeft zij ook een heel speels uiterlijk gegeven en je vermoedt niet eens wat zich binnenin bevindt. Benieuwd of jullie net zo in de wolken zijn als wij twee.
Last Friday I made a book card together with a friend, as I have a swap to do with this type of card. I cannot show my card yet as I still need to send it but I will put the card of Mieke in the picture today. She did an amazing job and the colours are very vibrant and very well chosen so the sunflowers really are here in their full of glory. She used pumpkin pie and wild wasabi as cardstock and ink. Inside she put a nice text from a Dutch set and on the outside she made a playful layout too. I love it and so does she I hope you all like it too.

3 opmerkingen:

karin zei

Een leuk kaartmodelletje Caroline, mooi kaartje.
groetjes,
Karin

Margo zei

Oh wat een leuk modelletje zeg ! Echt een prachtige kaart ! Ik ben benieuwd wat jij gemaakt hebt ! Leuk wel zo'n swap !

alma.heijenk@gmail.com zei

aha ook ik doe mee met deze swap en heb mijn kaart vanmiddag gepost. deze is ook erg mooi geworden