zondag 26 november 2017

Wijn - Wine

Vandaag laat ik jullie nogmaals hetzelfde model zien als een paar dagen geleden. Deze keer ook weer een mannelijk thema gekozen en daarbij hoort volgens mij toch wel wijn. Ik heb dit uitgewerkt in twee verschillende kleurstellingen zodat jullie een idee krijgen wat het verschil is. Heb dus met Wild wasabi, Sweet Sugarplum en Elegant Eggplant gewerkt. De fles en het glas zijn ingekleurd met de potloden. Met twee sets kan je dus een prachtige mannelijke kaart maken. Ik heb hier de sets Tuscan Vineyard en Half full gebruikt, beide sets zullen zeker vaker door mij gebruikt worden.
Today I show you the same card type as a couple of days ago but this time with a wine theme, again something which is very suitable for a man. I used different colours so you can see the effect of it. I used Wild Wasabi, Sweet Sugarplum and Elegant Eggplant. I used only two stamp sets Tuscan Vineyard and Half full to create these cards. The glass and bottle are coloured in with the pencils. I love how they turned out, curious what you think.

2 opmerkingen:

Margo zei

Ze zijn super Caroline !

Angelique zei

Mooie wijnkaarten met dit leuke model.
lieve groetjes Angelique