donderdag 23 november 2017

Goede wijn ... Good wine (Special fold)

Eindelijk is het mij weer gelukt om een kaartje voor jullie te maken. Het was de laatste tijd druk op het werk, maar vooral sukkelde ik met mijn gezondheid. Ik hoop dat dit weldra weer de goede richting uitgaat. Vandaag heb ik een speciaal gevouwen kaartje voor jullie. Ik gebruikte hiervoor de stempels van de set Tuscan Vineyard. Ik vind deze echt heel leuk om te gebruiken voor een mannelijke kaart. De druiven werden met de markers in gekleurd en verhoogd opgekleefd. In totaal gebruikte ik dus drie kleuren Wild Wasabi, Elegant Eggplant en Chocolate Chip. De tekst is van een ander merk vermits ik een Nederlandse tekst erop wou hebben. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Finally I can show you a card again which I made recently. It was quiet here, because of work and being ill, but now my health is improving again and I hope it will be better totally soon. Today I made a special fold card for a man. I used three colours  Wild Wasabi, Elegant Eggplant en Chocolate Chip and the stamp set Tuscan Vineyard. I wanted a Dutch text so that is from another brand.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

mooie kaart, tof kaartmodelltejte;mooie tekst ook , wel jammer van de DT-fout...
Hopelijk snel weer helemaal gezond!
groetjes
Nancy