zondag 12 november 2017

Triple baby (Mieke)

Het is wat stil op mijn blog momenteel, het is immers wat druk op het werk, wat veranderingen op til met gevolg dat ik minder hobby dan ik normaal doe. Maar wees gerust achter de schermen wordt gewerkt aan een heel leuk voorjaar, gewoon nog even geduld hebben. Vandaag heb ik mijn kerstkaarten afgewerkt dus kan ik weldra weer wat andere zaken voor jullie ook maken. Vandaag laat ik jullie nog een heel mooie creatie zien van Mieke, zij ging aan de slag met de Triple easel kaart en gaf er haar eigen draai aan. Ik moet zeggen, een heel mooie creatie is het geworden. Eentje voor een baby meisje, in mooie zachte roze tinten. Zij kleurde dit alles in met de markers en koos voor de set Moon baby. Er zullen vaker creaties van haar voorbij komen, zij is ook een van de dames die een workshop zal begeleiden op 17 februari, details volgen weldra.
 
It is a bit quiet here at the blog, it is very busy at work, some changes are coming again and I am not that much in crafting at the moment. I finalised my Christmas cards today so perhaps I can find time to make some other things again. But a big event is in the making. Today I show you another card from Mieke, she gave the Triple easel card I showed her months ago another twist and made a very nice baby card for a baby girl in soft pink colours. She used the markers to colour everything in. I love it, I hope you too.