zondag 8 juli 2018

Bedankt - Thanks

Met dit kleine doosje met minikaartjes wil ik iedereen bedanken die zaterdag aanwezig was op de open dag, het was een waar Stampin' Up! festijn, met heel wat voorbeelden en vooral veel gezelligheid. Zelfs speciaal uit Hulst met de fiets, een heel aparte verrassing. Verder werd ik ook nog verrast met tal van geschenkjes de afgelopen dagen daar ik vijf jaar bij Stampin'Up! ben. Bedankt allemaal. Ik heb deze kleine kaartjes gemaakt met de set Puur Natuur en ik weet zeker dat ik deze set in de toekomst veel zal gebruiken. En natuurlijk de tekst super bedankt komt uit de set Van alles wat, ook al een tekst die je geregeld kunt gebruiken.
Deze bloemen en mooie tas kreeg ik van mijn upline Lida Goossen, wat een schitterende verrassing.
Gerrie, een lieve vriendin en teammaatje was het ook niet vergeten, een schitterend boeket rozen werd via Greetz aan mij bezorgd.
En op mijn open dag kwam Marianne met haar dochtertje en ook zij hadden nog een prachtig geschenk voor mijn vijftigste verjaardag en vijf jarig jubileum. Wat ben ik verwend dames.

With this little box with mini cards I want to thank everybody who came by Saturday to the craft event where I opened my doors to show you all my examples and the newest Stampin' Up! stuff. It was very nice to see everybody, talk and let them enjoy everything. I made this little card with the Rooted in Nature set and the text is from a Dutch set we now have and which is very useful for making thank you cards. I will use both a lot in the future.
The gifts you see I got from my dear upline, a team mate and a friend, they were gifts because of the fact that I am 5 years a demo. I still love to be it and still have energy and ideas for another five years.

Geen opmerkingen: