donderdag 5 juli 2018

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 27)

Ook al is het snikheet, ik blijf even volhouden met het maken van kerstkaarten. Daar ik deze keer volop bezig ben met het klaarzetten van mijn hobbyruimte voor aanstaande zaterdag voor mijn open dag, ben ik vandaag wat later met de kerstkaart. Ik heb deze keer een setje gebruikt dat een klant besteld had, en ik moet zeggen het is schitterend, zo leuk en vooral om achtergrond papier te maken, maar dat zien jullie een volgende keer. Deze keer heb ik de blaadjes op de achtergrond gestempeld en de bloemen apart gestempeld en met dimensionals verhoogd opgekleefd. Ik ben heel tevreden. Het is terug een stempel met de nieuwste techniek, je hoeft slechts 1 kleur te stempelen, het licht en donker ontstaat door de stempel zelf. Hoe eenvoudig willen jullie het hebben?
Although it is very hot I keep doing Christmas cards too. This time I am a bit late as I am working on my craft room to make everything ready for the open day this Saturday, a lot of examples need to find a place and I am still making stuff. This time I made a Christmas card with a set a customer bought and it is very nice to make background paper too, but that you will see on a different time, so keep coming back to this blog. I love the way the stamp is doing its work, you only need one colour, dark and light is the effect of the stamp itself. I love it. It is very easy so everybody can make simple and very nice cards.

7 opmerkingen:

Jantine zei

Heel erg mooi zeg, die kleuren zijn prachtig zo.
Succes met je open dag en de voorbereidingen.
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart Caroline, wat een mooie set is dit!!
liefs en bedankt voor je deelname deze week weer.

Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart, heel mooi, die bloemen ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Zeker een mooi kaartje en die bloemen zijn erg mooi! Lijkt me leuk zulk inkt die al overloopt in kleuren. Groetjes Marijke.

!neke zei

Wat een beauty!!!!!
Prachtige bloemen !

groeten Ineke
T 52 WTC

Suzan zei

Wat een mooie kaart Caroline!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Blij dat ik deze set besteld heb, ziet er super uit Caroline!
tot zaterdag
Nancy DT52WTC