woensdag 25 juli 2018

Bloemenkaarten - Flower cards (Z-fold)

Ik heb mij een tijdje geleden bezig gehouden met de bloemen van Pop of petals in diverse tinten te stempelen en in zakjes te stoppen, zo kan ik nu een tijdje gewoon elk bloemetje nemen wat ik wil als ik een creatie wil maken hiermee. Vandaag heb ik de Melon Mambo en de Blackberry bliss voor jullie. Alles op deze kaarten komt dus echt uit de set Pop of petals, een setje dat als bundel te bestellen is, een mooie pons en bijhorende stempelset.
Pop of Petals Clear-Mount Bundle
Awhile ago I stamped the flowers from Pop of petals in different colors and put them in bags to use them whenever I had an idea to make a flower card. Today I show you a Z-fold card where I mainly used the Blackberry bliss and Melon Mambo flowers. The leaves are also from the same set.

Geen opmerkingen: