donderdag 21 december 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 51)

Stilaan nadert het einde van het jaar en ook de kerstman laat langzaam van zich horen. Dus met dit kleine doosje maak ik jullie nieuwsgierig naar de inhoud. Waarom zou je geen klein doosje aankleden met een leuke stempel van santa en een kleine tekst erop. Helaas is dit een oudere set.
Ik weet dat ik niet altijd de ronde van 52 weeks to Christmas bekijk, tenminste zo lijkt het, ik kan echter niet overal reageren, het systeem laat het mij niet toe. Daarom wil ik nu alvast iedereen een vrolijk kerstfeest wensen, jullie maken allemaal schitterende creaties heel het jaar. Doe zo verder. Verspreid die inspiratie en vrolijkheid.

This time I have for you a little giftbox and on it I used a retired stampset which I adore. I love this santa. And the text is from the Elfie set which is retired too.

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke Santa op je kaart, Fijne kesrtdagen gewenst.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke Santa. Hij kijkt wel erg ondeugend uit zijn ogen.
Fijne feestdagen,
Antje

Marijke zei

Een leuk idee om deze Santa op een doosje te maken en de tekst erbij! Mooi gedaan. Jammer dat het systeem zo tegen werkt. Ik merk het ook, kan ook niet bij iedereen reageren. Voor jou ook een goed en gezond nieuwjaar. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Fijne dagen !
groeten Ineke
DT52WTC

Caroline Cards zei

Wat een leuke kerstman!
Fijne kerstdagen,
Caroline

joke zei

Wat een leukerd deze kerstman. Wens je heel fijne feestdagen.
Groetjes Joke