maandag 4 december 2023

Schaatsen - Ice Skating

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik maakte naar aanleiding van een van de uitdagingen die ons vorige maand werden gesteld. Ik had de kaart al gemaakt voordat ik de uitdaging goed had begrepen. Ik dacht throwback is denken aan het verleden, dus ik dacht aan hoe er vroeger meer geschaatst kon worden in de winter. En vermits ik veel leuke filmpjes over schilderen met stempels had gezien, ging ik aan de slag met mijn penselen en een mooie retired set. Het werd een easel kaartje, maar dan wel een twisted versie. Uiteindelijk moest het gaan over een een uitdaging van het vorige jaar, ik kende ze niet, zocht op zijn FB pagina en kwam dan iets uit het verleden tegen en daarin stond Back in my days, dus ik dacht ja dat past perfect. De winters zijn nu niet meer zo koud.

Last month there was a challenge to make a card with theme throwback, I thought of the winters where you could ice skate and as I saw a lot of movies about how to color with water, I took my watercolorbrush and made this card. It is an easel but with a twist, and I love this kind of nostalgic themes. Later on I saw the challenge should have been of us taking one of the themes from the year before. I did not know them, looked on his page and found then a previous one and I think this one fits the most, back in my days. Yes when I was a child the winters where a lot colder and you could do ice skating.

Geen opmerkingen: