woensdag 27 december 2023

Kleurenkaartenchallenge: creme en donkerblauw - Color card challenge creme and blue

 Vermits ik momenteel bezig ben met het stempelen van kerstballen, ik weet het, het is te laat, toch maar even een paar gemaakt alvast voor het volgende jaar in blauw op vanille papier. Papier en inkt zijn van Stampin' Up!, de stempels deze keer van Ludiec uit een van de adventsdoosjes. Deze kerstballen zijn zo leuk, daarmee ga ik alvast de kaarten voor komend jaar maken.


The color challenge for the last Wednesday of the year is blue and creme, so I took vanilla paper and stamped in blueberry bushel on the card. I used the cute Christmas baubles from Ludiec, they were in one of the Advent packages, and I love them, they will be used as my cards for the next year.

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstballen kaart en heel mooi in deze kleuren!

Caroline Cards zei

Wat een leuke kerstballen en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt,
Fijne dag en groetjes, Caroline

Femminde zei

Oh wow zo leuk met die nieuwe stempels!! En ook super in deze kleurtjes.
Fijne jaarwisseling alvast en tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig deze stempel en zo mooi verwerkt met het blauw! Groetjes Marijke

!neke zei

Super mooie kaart !!!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Diny zei

Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Caroline!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kerstballen op je kaart, Caroline! En ik maakte ook kerstkaartjes voor het KKT dit keer. Het wordt altijd weer kerst...
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Caroline,
Mooie kaart werd het, deze kleuren zijn uiteraard ook heel mooi voor Kerst!
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaarten met je nieuwe stempels in de KKT-kleuren !
Groetjes
Nancy

Nelleke zei

Mooie en stijlvolle kaart in de opgegeven kleuren. Groetjes Nelleke

chantal zei

Een heel stijlvolle kerstkaart
Liefs Chantal

Sarah zei

Heel mooi! Wat een leuke lijn stempel. Oogt direct heel professioneel. Veel plezier met de productie van je kerstkaarten voor het nieuwe jaar.

Colien zei

Heel toffe creatie in de KKT-kleurtjes, wat een toffe stempels!
grtz Colien