donderdag 28 december 2023

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 52)

 Ja, ik weet het kerst is nu voorbij, maar we gaan gewoon verder met elke donderdag een kerstkaart plaatsen, ik heb er best nog veel met jullie te delen. En ik blijf gewoon verder doen, op die manier creëer je echt een hele stapel die je aan het einde van het jaar kan versturen.

Deze keer een kaart met een een 3D effect, is wel niet zo duidelijk te zien misschien, had vermoedelijk minder sneeuwvlokken moeten plaatsen. In elk geval vind ik hem wel leuk.


Yes I know Christmas is over but I just proceed in making Christmas cards each Thursday and sharing them with you. As in this way you create a whole pile and at the end of the year you do not have the stress in making a lot, and can just take time to send them off.
I used a kind of 3D effect for this card, perhaps I should have used less snowflakes to make it more clear but nevertheless I love it.

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind je kaart heel mooi hij is goed gelukt!

Diny zei

Zo is dat Caroline....en je laat weer een leukerd zien!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een mooie kaart en mooi gedaan met die letters en de sneeuwvlokken! Ik vind hem ook leuk hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel leuke kaart met dat 3d effect, Caroline! En we gaan gewoon vrolijk door met de kerstkaarten op donderdag, ook al ligt kerst net achter ons.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart, mooi met die grote letters. Je brengt me op ideetjes...Fijn dat je in het nieuwe jaar ook gewoon door gaat met kerstkaartjes maken. Ik heb gisteren mijn voorraad kerstkaarten opgeschoond, sommige had ik al vele jaren in de bak zitten, en toch niet gestuurd, dus nu alles opgeruimd wat al veel te lang erin lag, en voor volgend jaar komen er toch weer genoeg kerstkaartjes bij. Fijne jaarwisseling gewenst. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Kaartenkraam zei

We gaan gewoon door met het maken van kerstkaarten, dat werkt prima en geeft aan het eind vanhet jaar heel wat minder stress!
Ik vind deze kaart heel mooi geworden, mooi die opgehoogde letters!

Fijne jaarwisseling!
groetjes van Ank