donderdag 21 maart 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 12)

De Painted seasons is toch echt mijn lievelingsset uit deze Sale-a-brations periode, hij is zo veelzijdig en ik kan al een voorraadje aan kerstkaarten maken op die manier. Ideaal dan heb ik eind van het jaar geen stress meer. Ik heb hier ook een achtergrondje gesponst, vervolgens de blaadjes gestempeld, en dan nog wat blaadjes uitgestanst en erop gekleefd en natuurlijk de dennenappels verhoogd. 
The Painted seasons is really my favorite set and so versatile. I can already make a lot of Christmas cards so I will not have stress at the end of the year. I sponged the background, stamped some leafes and cut some out and then just put them on the card.

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart met je lievelingsstempels!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Alweer een prachtige kaart met dit veelzijdige stempelset van SU...
Lekker aan het eind van het jaar geen kerstkaartenstress!!

liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Een prachtige kaart, en ja, het zijn ook heel mooie stempels ! Groetjes, Enny

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is het zo ! geslaagd
grtjs,martina DT 52 WTC
x

!neke zei

Helemaal leuk !
Mooie set blijft dit !
Groeten Ineke DT 52 WTC

Jantine zei

Mooi hoor, grappig om een soort paasei-vorm te gebruiken, zo aan het begin van de lente, ook al maak je een kerstkaart.
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heel mooi dit CAS kerstkaartje Caroline

bedankt voor je deelname
lieve groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Mooie kaart, ik ga er vast ook nog heel wat kaartjes mee maken.
lieve groetjes Angelique