maandag 11 maart 2019

Haantje de voorste - A rooster which is too quick

Deze haan is echt haantje de voorste want Pasen is pas in april, maar kon het niet laten om deze kaarten toch al te tonen. Natuurlijk kan je een andere tekst in het gesponste gedeelte zetten en dan wordt het een vrolijke lentekaart. Ik laat jullie twee varianten zien met de set Home to Roost dat je nog steeds gratis kunt krijgen bij besteding van 60 euro. De ene keer heb ik de haan zuiver met potloden ingekleurd nadat ik hem gestempeld heb met Early Espresso, de andere keer heb ik de markers gebruikt om hem al vooraf een kleur te geven en vervolgens met potloden verder in te kleuren.
This rooster is really a bit too early, Easter is in April but I could not resist in sponging and making these cards. Of course I could have used another sentiment to make it a Spring card. I used the set Home to Roost. And made two versions of it, once I stamped the rooster with Early espresso and colored it with the pencils, the second time I colored the rooster with the markers and then further used the pencils.

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaartjes. Ze doen denken aan een mooie zomerochtend.
Groetjes
Margo

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

wat een schitterende kaarten, al vind ik de bovenste het mooist, de ingekleurde.
groetjes

Angelique zei

Twee prachtige kaartjes met de hanen, ik vind de bovenste haan het mooist. Gezellig nog een workshop, weer mooie resultaten.
lieve groetjes Angelique