zondag 10 maart 2019

Workshop Terneuzen 9 maart

Ook gisteren heb ik de workshop met de 10 kaartjes en een doosje gegeven. Drie leuke creatieve dames schoven aan. Het was een kleinere setting dan in Zaamslag, dus ik had de voorbeelden anders gepresenteerd, het gaf ook nu een goed beeld van de mogelijkheden. Voor twee onder hen was het geen probleem, zij gingen geheel zelfstandig aan de slag na een paar kleine sponstips. En ook nu weer boden zij mij veel inspiratie want zij maakten weer heel andere dingen dan ik zou doen. Een derde dame was onbekend met stempelen maar had wel zicht op kleuren en wist precies wat ze wou, dus ook zij maakte zes mooie kaartjes. Tja, de tijd was door koffie drinken en kletsen te kort om 10 kaartjes af te krijgen, maar met het overig materiaal konden ze thuis nog verder aan de slag. Weer een heel leuke middag om aan terug te denken en voor herhaling vatbaar, bedankt voor jullie komst dames, ik heb genoten van jullie creativiteit.
 
 Again a workshop but this time at my home and only three ladies, one of them had never stamped before but she knew pretty well what she wanted to make and tried her best and made very nice cards. I put out the examples and I explained a bit about the sponging technique and then they started working on it. As time was flying they could not finish the 10 cards but they took the materials home to make some more there. And they inspired me a lot. Thanks ladies for your inspiration.

Geen opmerkingen: