vrijdag 22 maart 2019

Paarden in galop - Horses in gallop

Laat ons even terug gaan rijden in de velden. Ik hou van kleine landschapjes en de dennen uit de Let it ride set lenen zich hier toe. Op het opstaande stuk van de kaart heb ik het grote paard gebruikt en om het stuk rechtop te houden, heb ik op het verhoogde stukje de kleine paardjes gebruikt. Ik vind het heel geslaagd en natuurlijk hoorden er weer mooie envelopjes bij ook, dat maakt het net af.
Lets go for a ride with the horses. I love making little sceneries and the Let it ride set is very good for that. The trees in the background and of course the big horse on the upstanding part and the little horses on the part which I put higher on the card so the big horse can stand up. I love it and of course the envelop is stamped too to finish it.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Ze zijn schitterend, en een superleuk modelletje. Mijn babykaartje komt morgen op mijn blog, de verjaardagskaartjes volgende week.
Fijn weekend
Nancy