donderdag 28 maart 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 13)

Ook deze keer heb ik een kerstkaartje gemaakt met de mooie Painted seasons bundel. Ik heb deze keer ervoor gekozen om met laagjes te werken, iets minder lagen dan ik normaal doe, maar wel weer hetzelfde principe gehanteerd zodat je de dennenappels ziet doorlopen. En voorop een paar dennenappels met dimensionals verhoogd opgekleefd.  
This time I made a Christmas card with one of my favorite techniques only with less layers. And of course I used the Painted seasons bundle again, I love it so much. I love the colors too.

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ook weer een mooiet je lievelingssetje...
Fijne donderdag
Nancy

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en leuk dat de dennenappels doorlopen!
groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

mooi, die dennenappels, niet makkelijk, maar zeker een heel geslaagd kaartje
grtjs,martinaDT 52 WTC
x

Enny zei

Een heel mooie kaart, die dennenappels zijn prachtig ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Prachtig dit gestempeld kerstkaartje Caroline.
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje en ik vind dat mooi zo doorlopen van een stempel! Heel mooi gedaan! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Prachtig! Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt ook heel mooi!
Groetjes
Jantine

marian zei

Mooie kaart.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Heel mooi dit gestempelde kerstkaartje, prachtig gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Colien zei

Mooie kerstkaart, prachtig gestempeld!
grtz Colien [52WTC]

Angelique zei

Mooie kaart met de dennenappels. Ook je serie die geschikt bleek voor het KKT is mooi, maar dat wist ik al, haha.
lieve groetjes Angelique

Suzan zei

Prachtig Caroline! Zo mooi gestempeld!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Gina zei

Leuk met de dennenappeltjes ! groetjes, Gina