zondag 31 maart 2019

Kaartenparty Hulst

Gisteren had ik een schitterende dag op de kaartenparty in Hulst. Het was weer heerlijk weer, toch dat mocht de pret niet drukken en heel wat kijkers liepen binnen om de creaties te bewonderen. Ik kreeg vooral te horen dat mijn opzet heel vrolijk, heel lentefris was. En de kaarten met de paarden werden goed verkocht. En hoewel ik meestal de verkoopkaarten met Nederlandse teksten maak, heb ik nu een paar van de kaartjes met Engelse tekst die ik als voorbeeld had verkocht, dit omdat de dame in kwestie ze wou versturen naar Canada. Oh wat leuk dat mijn kaarten over de grenzen heen gaan.
Om 16:00 sloten wij terug de deuren en kijken nu al uit naar oktober naar de volgende kaartenparty waar wij dan alles in het teken van de herfst en winter zullen presenteren.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.Geen fotobeschrijving beschikbaar.Geen fotobeschrijving beschikbaar.Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Yesterday I had a magnificant day at a craft fair in Hulst. The weather was beautiful and a lot of people came by to see the creations. I got a lot of compliments that my tables looked fresh,  they got a spring feeling of it. I had a lot of nice chats and althought I sometimes make examples with English textes, most of the cards to sell are with Dutch textes, but this time I had to sell a couple of my examples as the lady really needed English for friends in Canada. 
At 4 pm we closed the doors and looking forward to the next event in October where we will present autumn and winter of course.

Geen opmerkingen: